
2025. gada 30. aprīlī koncertzālē “Spelet” norisinājās ikgadējais Latvijas radošo industriju festivāls ADwards XVIII, kurā Getliņi EKO kampaņa “Uzliec brūno!” izcīnīja četrus sudraba apbalvojumus. Kampaņa ieguva sudraba apbalvojumus četrās kategorijās:
- Digitālās kampaņas
- Jauns mediju izmantojums
- Radošā efektivitāte – korporatīvā sociālā atbildība, labdarība, sociālā reklāma
- Radošā stratēģija – korporatīvā sociālā atbildība, labdarība, sociālā reklāma
Getliņi EKO un kampaņas “Uzliec Brūno!” panākumi ADwards XVIII festivālā apliecina, ka radoša, mērķtiecīga komunikācija un sabiedrībai nozīmīgas tēmas spēj aizsniegt, iedvesmot un mainīt sabiedrības paradumus.
Papildus “Uzliec brūno!” bija arī nominēta kategorijā “Valsts sektora kampaņas”, apliecinot tās nozīmīgumu sabiedriskās informētības veicināšanā un ilgtspējas vērtību popularizēšanā. Kampaņa “Uzliec brūno!” izcēlās ar inovatīvu pieeju BIO atkritumu šķirošanas popularizēšanā, uzrunājot sabiedrību digitālajā vidē un akcentējot atbildīgu attieksmi pret vidi. ADwards festivāla ietvaros tika izcelta arī BIPAS kampaņa, kas nominēta kategorijā “Integrācija un inovācija bezpeļņas, sabiedrisko pakalpojumu sektorā”.
Šī gada festivāla tēma bija “Paradīzes dārznieki”, kas simboliski uzsvēra radošās industrijas lomu kā ideju dārzu, kurā nepieciešams rūpīgs darbs, drosme un neatlaidība. No 167 finālistiem 10 kategorijās tika apbalvoti labākie no labākajiem, svinīgā ceremonijā pulcējot radošo nozaru izcilniekus. Festivāls ADwards jau astoņpadsmito reizi pulcēja Latvijas labākos reklāmas, dizaina un citu radošo industriju pārstāvjus, lai starptautiskas žūrijas vadībā izvērtētu un apbalvotu labākos darbus.