Getliņi EKO darbinieku darba apstākļi un nodrošinājums ir viena no būtiskākajām prioritātēm, rūpējoties gan par drošu darba vidi, gan papildus sociālo aizsardzību, kas nav noteikta likumā. Uzņēmums ievēro Apvienoto Nāciju Organizācijas Globālā līguma un korporatīvās sociālās atbildības desmit pamatprincipus, starptautiskās cilvēktiesības un darbinieku tiesības. Mēs vienādi vērtējam mūsu darbiniekus, nediskriminējam pēc dzimuma, vecuma, tautības, reliģijas, invaliditātes, identitātes vai citiem aspektiem. Mūsu vērtība ir profesionāli un augsti kvalificēti darbinieki, kuri novērtē darba un privātās dzīves līdzsvaru, strādājot draudzīgā darba vidē. Neatkarīgi no ieņemamā amata, veicinām cieņpilnu sadarbību, iekļaujošu un drošu darba vidi.
Korporatīvās komunikācijas vadītājs/-a
Ja Tev ir augstākā izglītība un pieredze mārketingā, uzņēmumu ārējās komunikācijas veidošanā un sabiedriskajās attiecībās, iespējams, mēs meklējam tieši Tevi!
Galvenie pienākumi:
- Piedalīties komunikācijas stratēģijas izstrādē, tās atjaunošanā un attīstībā;
- Plānot, veidot un pārvaldīt komunikāciju sociālajos tīklos (Facebook, TikTok, Instagram, LinkedIn), kā arī nodrošināt aktuālo informāciju uzņēmuma tīmekļvietnē;
- Sagatavot uzņēmuma vadību un darbiniekus intervijām, un mediju pieprasījumiem, kā arī pārstāvēt uzņēmumu mediju intervijās, raidījumos, konferencēs un citos publiskos pasākumos;
- Vadīt komunikāciju sensitīvos un krīzes jautājumos, nodrošinot savlaicīgu, precīzu un profesionālu informācijas apriti;
- Līdzdarboties un organizēt uzņēmuma publicitātes pasākumus, kā arī atbalstīt uzņēmuma Vides Izglītības centra iniciatīvas;
- Veidot un uzturēt labas attiecības ar mediju pārstāvjiem un uzņēmuma partneriem (valsts, pašvaldību iestādes, nozares organizācijas, un citi sadarbības partneri);
- Veidot rakstus, preses relīzes un oficiālas atbildes uz mediju pārstāvju jautājumiem;
- Konsultēt un atbalstīt kolēģus prezentāciju, rakstu un citu publisku materiālu sagatavošanā;
- Izstrādāt, plānot un vadīt liela mēroga sabiedrības izglītošanas kampaņas, nodrošinot to veiksmīgu norisi un veiksmīgu rezultātu sasniegšanu.
Prasības kandidātiem:
- Augstākā izglītība sabiedrisko attiecību, komunikācijas, mārketinga vai līdzvērtīgā jomā;
- Izcilas latviešu, ļoti labas angļu valodas zināšanas (angļu valoda nepieciešama ārvalstu viesu uzņemšanai, dalībai starptautiskās konferencēs u.c.);
- Vismaz 3 gadu praktiska pieredze komunikācijas, mārketinga un sabiedrisko attiecību jomā;
- Precizitāte darbā ar dokumentiem (līgumiem, rēķiniem, tāmēm, tehnisko specifikāciju u.c. projektu dokumentāciju);
- Izpratne un pieredze sociālo mediju pārvaldībā (LinkedIn, Facebook, Instagram, TikTok u.c.), kā arī interese par jaunākajām digitālās komunikācijas tendencēm;
- Spēja strādāt dinamiskā vidē, ātri reaģēt dažādās situācijās, patstāvīgi pieņemt lēmumus, noteikt prioritātes un plānot darba uzdevumus;
- Pieredze pasākumu plānošanā un organizēšanā;
- Teicamas datorprasmes, izmantojot Microsoft Office vidi un MI rīkus;
- Izcilas saskarsmes un sadarbības prasmes;
- Precizitāte, radoša domāšana, vēlme mācīties un pilnveidoties.
- Priekšrocība, ja ir pieredze liela mēroga kampaņu vadīšanā;
- Priekšrocība, ja ir pieredze iepirkumu tehnisko specifikāciju dokumentu sagatavošanā.
Piedāvājam:
- Darba līgumu uz nenoteiktu laiku ar pārbaudes laiku trīs mēneši;
- Darba vietu Ropažu novadā, Rumbulā, Kaudzīšu ielā 57;
- Normālo darba laiku (40 stundas nedēļā) no plkst. 8:30 – 17:00 (darbs klātienē);
- Stabilu atalgojumu, kas atbilst Jūsu zināšanām, pieredzei un ieguldījumam, amatalgu no 2500 EUR līdz 3500 EUR, atkarībā no pretendenta kvalifikācijas;
- Nelaimes gadījumu apdrošināšanu 24/7 no pirmās darba dienas, nodrošinot papildu drošību ikdienā;
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika, lai rūpētos par Jūsu veselību;
- Draudzīgu un iekļaujošu darba vidi, kur novērtē katru komandas locekli un veicina pozitīvu darba kultūru;
- Sociālos labumus un citus papildu ieguvumus, kas atbalsta Jūsu līdzsvaru starp darbu un personīgo dzīvi.
CV un motivētu pieteikumu ar norādi “Korporatīvās komunikācijas vadītājs”, lūdzu iesniegt sūtot uz elektronisko pasta adresi personals@getlini.lv vai pa pastu līdz 2025. gada 15. decembrim (ieskaitot). Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz interviju. Ja Tu nesaņem aicinājumu tikties 2 nedēļu laikā pēc konkursa beigu datuma, lūdzam uzskatīt, ka esi saņēmis Getliņi EKO atteikumu.
Piesakoties izsludinātajai vakancei un nosūtot savu CV, Jūs piekrītat iesniegto personas datu apstrādei konkrētajā atlases procesā un saziņai ar Jums. Ja Jūs tiksiet uzaicināts/-a uz darba interviju, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati un darba intervijas laikā sniegtā informācija tiks apstrādāti personāla atlases mērķim SIA “Getliņi EKO” leģitīmo interešu nodrošināšanai, ciktāl tā attiecināma uz personāla atlasi. Plašāk par personu datu apstrādi personāla atlases mērķim – www.getlini.lv “https://www.getlini.lv/personas-datu-apstrades-pazinojums-pretendentiem-atsauksmju-sniedzejiem-un-citiem-personala-atlase-iesaistitiem-datu-subjektiem/ Pārzinis: SIA “Getliņi EKO”, reģ.nr.40003367816.